ROW Rybnik Strona Główna
ROW Rybnik - Regulamin Forum

1. Każdy zarejestrowany Użytkownik forumrowrybnik.pl (zwanego dalej Forum) jest zobowiązany do przestrzegania zapisów Regulaminu.
2. Nieznajomość Regulaminu Forum nie zwalnia Użytkownika z obowiązku przestrzegania i dostosowania się do jego zapisów.
3. Nazwa loginu Użytkownika nie może zawierać treści wulgarnych (w tym: niecenzuralnych, obscenicznych, pornograficznych), jak również godzących w dobra osobiste innych Użytkowników oraz społeczności: kulturowych, lokalnych, narodowościowych.
4. Treść postów nie może:
a) naruszać dóbr osobistych innych Użytkowników,
b) zawierać treści wulgarnych (w tym: niecenzuralnych, obscenicznych, pornograficznych),
c) godzić w dobra osobiste innych Użytkowników oraz społeczności: kulturowych, lokalnych, narodowościowych.
5. Zabrania się pisania posta pod postem - istnieje funkcja edytuj.
6. Użytkownik powinien w treści postów kierować się tematem wątku.
7. W przypadku nieprzestrzegania zaleceń Punktu 6. Regulaminu, taki post Użytkownika zostanie usunięty.
8. W przypadku pojawienia się w poście użytkownika notki moderatora bądź administratora forum, zabrania się jej usuwania.
9. Administratorzy i Moderatorzy posiadają prawo do usuwania postów pozbawionych wartości merytorycznej (posty nie wnoszące nic do trwającej dyskusji pomiędzy Użytkownikami) oraz postów zawierających rażące błędy ortograficzne bądź nadużycia interpunkcyjne.
10. Przed założeniem nowego wątku Użytkownik jest zobowiązany:
a) zapoznać się z istniejącymi watkami w celu uniknięcia ich powielenia,
b) znaleźć właściwy dla nowego wątku dział.
11. Sprawy prywatne pomiędzy Użytkownikami należy przeprowadzać wyłączenie z wykorzystaniem funkcji Prywatnych Wiadomości (tzw. PW).
12. Zabrania się stosowania w treści postów wielkich liter w przypadkach innych niż stanowione przez zasady pisowni w języku polskim (tzw. caps lock).
13. Treści kontrowersyjne należy zaanonsować stosownym, widocznym dla innych Użytkowników komentarzem w pierwszym wierszu wiadomości. W przypadku treści kontrowersyjnych zabrania się stosowania tagu bezpośredniego wyświetlania pliku graficznego. Post nie spełniający tych kryteriów zostanie usunięty.
14. Zabronione jest używanie w treści wiadomości innego koloru czcionki niż domyślny dla danego stylu Forum. Prawo do korzystania z pozostałych, dostępnych kolorów posiadają jedynie Administratorzy i Moderatorzy Forum.
15. Zabronione jest pisanie reklam bądź ogłoszeń poza wyznaczonym do tego wątkiem. Pozostałe przypadki należy zgłaszać bezpośrednio do Administratorów.
16. Avatar Użytkownika może mieć maksymalne rozmiary 200 pix na 200 pix, natomiast sygnatura graficzna w podpisie nie może być wyższa niż 50 pix oraz szersza niż 400 pix.
17. Administracja Forum nie ponosi odpowiedzialności za treści przedstawiane przez Użytkowników.
18. W kwestiach nie ujętych w Regulaminie decyzje podejmowane będą kolegialnie przez Administrację Forum.
19. Użytkownik nie przestrzegający zapisów powyższego Regulaminu może zostać przez Moderatora upomniany bądź otrzymać czasowy zakaz wysyłania wiadomości.
a) 3 ostrzeżenia – zablokowanie możliwości pisania postów,
b) 4 ostrzeżenia – zablokowanie możliwości wejścia na forum,
c) ostrzeżenie wygasa po 30 dniach od momentu nałożenia,
d) użytkownicy forum widzą od kogo otrzymali ostrzeżenie.
Rażące lub nagminne łamanie Regulaminu skutkować będzie zbanowaniem Użytkownika. Administratorzy i moderatorzy forum zastrzegają prawo do zbanowania użytkownika w wyjątkowych przypadkach bez ostrzeżenia.
20. Administracja Forum zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do Regulaminu bez wcześniejszego poinformowania Użytkowników.



Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.