No nie byl bym taki pewny czy do 15 maja zaplanuja tylko 4 kolejki.
Moze zle zrozumialem, ale Mrozek cos mowil, ze od 5 kolejki jedziemy z Grisza.
Jesli faktycznie dopiero od 15 maja to moze byc dla nas problemem. W samym kwietniu mamy 4 niedziele + lany poniedzialek, a w maju dwie niedziele i 1 maja.
To moze byc juz lekko kolo 7 kolejki, chyba, ze zima nam troche pomoze.
Ciekawe jest zdanie, że sponsor tytularny jest już zaklepany. Na spotkaniu z kibicami w "Halo Rybnik" prezes mówił, że prowadzi rozmowy, ale to nic pewnego. Albo się coś zmieniło i się dogadali, albo redaktor przekręcił słowa Mrozka (co w przypadku PS nie byłoby takie dziwne ).
_________________ "Koty. Myślę, że poprzez te stworzenia wszechświat próbuje nam powiedzieć, abyśmy nie traktowali siebie zbyt serio"
Uwierzę jak zobaczę O sponsorze tytularnym to już słychać kilka lat. Z drugiej strony doczekaliśmy się sklepiku internetowego to może i Mrozek drugi raz nas zaskoczy
Uwierzę jak zobaczę O sponsorze tytularnym to już słychać kilka lat. Z drugiej strony doczekaliśmy się sklepiku internetowego to może i Mrozek drugi raz nas zaskoczy
Pytanie czy przeciętny rybnicki kibic jest gotowy na taką bombę ?
Może lepiej zostawić jak jest ani źle ani dobrze, tak akurat.
No i jak tam idzie zagorzałym zwolennikom sklepiku internetowego zamawianie gadżetów ?? Jak funkcjonuje ?? Jak z czasem realizacji zamówień ?? ... Jestem bardzo ciekawy bo było ogromne parcie na ten sklepik - a jakoś nikt nie pisze, jak to wygląda w praniu No chyba, że brak sklepiku był pretekstem, żeby się doczepić, że go nie ma ... Jestem ciekaw opinii.
Karnety też pojawiły się wyjątkowo wcześnie nie tak jak to było dotychczas - więc pewnie pod choinką w wielu domach "dyskietka" będzie
_________________ ...Bądź co bądź sobą niech Twoja osoba będzie ozdobą.....
Piksel dla mnie osobiście sklepik jest też przede wszystkim dużym oknem wystawowym. Dużo osób znam które tam oglądają co kupić i jadą do klubu w wolnej chwili.
Tak samo myślę że sprzedaż bedzie największą w czasie sezonu jak odpowiednio klub poinformuję w czasie meczów że można zamówić gadżet przez internet zamiast stać w tej ogromnej kolejce.
Jedna, dwie akcje ulotkowe o sklepiku i pasuje.
Co do karnetów zauważył ktoś że włókniarz ma tańsze karnety niż my?
Szkoda że nie wykorzystujemy dalej potencjału. Czemu przy rejestracji w sklepie internetowym nie mamy 10% zniżki jeżeli w swoim profilu podamy numrt swojego aktualnego karnetu itp
Dziwię się że nie staramy się dogadać by namówić sponsorów klubu do programu partnerskiego dla karnetowiczow/posiadaczy kart kibica
Może nie jedna firma która teraz sponsorem niechce być od tego by zaczynała.wspolprace z klubem która nic nas nie kosztuje a za jakiś czas nie jeden by stwierdził że fajnie byłoby zostać kims więcej. Bliższym partnerem, podkręcić się w tym towarzystwie itp
Stworzyć kartę kibica która do karnetu dodawana jest za darmo. Bez karnetu kosztuje np 10-20 zł miesięcznie. Karta uprawnia do zniżek u partnerów, na gadżety, darmowego karnetu, osobnego wyznaczonego wejścia na stadion, raz w miesiącu losujemy nagrody które udałoby się pozyskać od sponsorów/partnerów
Karta by była aktywna i brała w tym udział musiała by zostać zarejestrowana w systemie wraz z adresem E-mail i nr telefonu oraz zgoda marketingowa np 4 wiadomosci reklamowych w miesiącu.
Jest to równiez z biegiem czasu baza do kontaktu klubu z kibicem. Wysłać awizowane składy, informacje o przedsprzedaży biletów albo jak mecz nie wiadomo czy się odbędzie z powodu pogody do bieżących informacji.
Losowo można do ilus osib przed każdym meczem wyslac wiadomość która uprawia do zakupu biletu np za złotówkę, albo wprowadzenia osoby towarzyszącej by przyprowadzic kogoś na żużel itp.
Możliwości mnóstwo skierowanych do kibiców by związać ich z klubem bo mimo wypowiedzi, pochwal, fajnych słów klasyfikuje to jako kurtuazje, a stricte technicznie oceniam że relacja klub-kibice jest po prostu sprzedawca-konsument. W sferze sportu, klubow sportowych powinno to być jednak coś więcej
_________________
PozdROWienia
Igła
Ostatnio zmieniony przez igła Sob 08 Gru, 2018 12:05, w całości zmieniany 2 razy
dopóki będzie taka frekwencja jak ostatnio, nie ma najmniejszych szans na te wszystkie promocje czy zniżki.
Niestety. Tylko mało kto rozumie że jak frekwencji nie będzie to już jest za późno. Dwa kroki z tyłu. Bazę trzeba budować na fali, na emocjach kiedy teraz najzwyczajniej w świecie jest z kogo te bazę budować.
Czemu np z inicjatywy i pod patronatem klubu nie powstanie coś w stylu Socios itp
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach