Odpowiedz do tematu
:
Od początku była mowa o okienku 15 maja. 4 mecze to tylko założenie dziennikarzy, że do 15 maja + - rozegrane zostaną 4 kolejki.
:
No nie byl bym taki pewny czy do 15 maja zaplanuja tylko 4 kolejki.
Moze zle zrozumialem, ale Mrozek cos mowil, ze od 5 kolejki jedziemy z Grisza.
Jesli faktycznie dopiero od 15 maja to moze byc dla nas problemem. W samym kwietniu mamy 4 niedziele + lany poniedzialek, a w maju dwie niedziele i 1 maja.
To moze byc juz lekko kolo 7 kolejki, chyba, ze zima nam troche pomoze.
Moze zle zrozumialem, ale Mrozek cos mowil, ze od 5 kolejki jedziemy z Grisza.
Jesli faktycznie dopiero od 15 maja to moze byc dla nas problemem. W samym kwietniu mamy 4 niedziele + lany poniedzialek, a w maju dwie niedziele i 1 maja.
To moze byc juz lekko kolo 7 kolejki, chyba, ze zima nam troche pomoze.
Naszym celem 13-ty tytul DMP
:
https://sportowefakty.wp.pl/zuzel/791357/galewski-pyta-kuczera-odpowiada-row-na-kontrze-mrozek-jak-mourinho-logaczow-wysl
Kuczer widzę poszedł w ślady Ostafy
Jak te sportowe upadły....
Kuczer widzę poszedł w ślady Ostafy

Jak te sportowe upadły....
...Bądź co bądź sobą niech Twoja osoba będzie ozdobą.....
:
Była mowa po spotkaniu prezesów 1 i 2 ligi, że okienko się otwiera po 4 kolejkach ale nie później niż 15 maja.
z napisał/a: |
Od początku była mowa o okienku 15 maja. 4 mecze to tylko założenie dziennikarzy, że do 15 maja + - rozegrane zostaną 4 kolejki. |
Była mowa po spotkaniu prezesów 1 i 2 ligi, że okienko się otwiera po 4 kolejkach ale nie później niż 15 maja.
:
nawet enterów pomiędzy swoimi wypowiedziami nie potrafią powprowadzać jprdl...
jak bandyta porywa samolot, to możemy go żądać spowrotem właśnie na zasadzie tej tradycji - to stara tradycja
Piksiński napisał/a: |
Jak te sportowe upadły.... |


jak bandyta porywa samolot, to możemy go żądać spowrotem właśnie na zasadzie tej tradycji - to stara tradycja
:
Ciekawe jest zdanie, że sponsor tytularny jest już zaklepany. Na spotkaniu z kibicami w "Halo Rybnik" prezes mówił, że prowadzi rozmowy, ale to nic pewnego. Albo się coś zmieniło i się dogadali, albo redaktor przekręcił słowa Mrozka (co w przypadku PS nie byłoby takie dziwne
).
Abel napisał/a: |
pięknie napisane
tylko pytanie ile w tym prawdy, oby wszystko ![]() |
Ciekawe jest zdanie, że sponsor tytularny jest już zaklepany. Na spotkaniu z kibicami w "Halo Rybnik" prezes mówił, że prowadzi rozmowy, ale to nic pewnego. Albo się coś zmieniło i się dogadali, albo redaktor przekręcił słowa Mrozka (co w przypadku PS nie byłoby takie dziwne

"Koty. Myślę, że poprzez te stworzenia wszechświat próbuje nam powiedzieć, abyśmy nie traktowali siebie zbyt serio"

:
Uwierzę jak zobaczę
O sponsorze tytularnym to już słychać kilka lat. Z drugiej strony doczekaliśmy się sklepiku internetowego to może i Mrozek drugi raz nas zaskoczy

:
Pytanie czy przeciętny rybnicki kibic jest gotowy na taką bombę ?
Może lepiej zostawić jak jest ani źle ani dobrze, tak akurat.
z napisał/a: |
Uwierzę jak zobaczę ![]() |
Pytanie czy przeciętny rybnicki kibic jest gotowy na taką bombę ?
Może lepiej zostawić jak jest ani źle ani dobrze, tak akurat.

:
Wywiad z Griszą

"Koty. Myślę, że poprzez te stworzenia wszechświat próbuje nam powiedzieć, abyśmy nie traktowali siebie zbyt serio"

:
No i jak tam idzie zagorzałym zwolennikom sklepiku internetowego zamawianie gadżetów ??
Jak funkcjonuje ?? Jak z czasem realizacji zamówień ?? ... Jestem bardzo ciekawy bo było ogromne parcie na ten sklepik - a jakoś nikt nie pisze, jak to wygląda w praniu
No chyba, że brak sklepiku był pretekstem, żeby się doczepić, że go nie ma
... Jestem ciekaw opinii.
Karnety też pojawiły się wyjątkowo wcześnie
nie tak jak to było dotychczas - więc pewnie pod choinką w wielu domach "dyskietka" będzie



Karnety też pojawiły się wyjątkowo wcześnie


...Bądź co bądź sobą niech Twoja osoba będzie ozdobą.....
:
Ostatnio zmieniony przez igła Sob 08 Gru, 2018 12:05, w całości zmieniany 2 razy
PozdROWienia
Igła
Piksiński,
Piksel dla mnie osobiście sklepik jest też przede wszystkim dużym oknem wystawowym. Dużo osób znam które tam oglądają co kupić i jadą do klubu w wolnej chwili.
Tak samo myślę że sprzedaż bedzie największą w czasie sezonu jak odpowiednio klub poinformuję w czasie meczów że można zamówić gadżet przez internet zamiast stać w tej ogromnej kolejce.
Jedna, dwie akcje ulotkowe o sklepiku i pasuje.
Co do karnetów
zauważył ktoś że włókniarz ma tańsze karnety niż my?
Szkoda że nie wykorzystujemy dalej potencjału. Czemu przy rejestracji w sklepie internetowym nie mamy 10% zniżki jeżeli w swoim profilu podamy numrt swojego aktualnego karnetu itp
Dziwię się że nie staramy się dogadać by namówić sponsorów klubu do programu partnerskiego dla karnetowiczow/posiadaczy kart kibica
Może nie jedna firma która teraz sponsorem niechce być od tego by zaczynała.wspolprace z klubem która nic nas nie kosztuje a za jakiś czas nie jeden by stwierdził że fajnie byłoby zostać kims więcej. Bliższym partnerem, podkręcić się w tym towarzystwie itp
Stworzyć kartę kibica która do karnetu dodawana jest za darmo. Bez karnetu kosztuje np 10-20 zł miesięcznie. Karta uprawnia do zniżek u partnerów, na gadżety, darmowego karnetu, osobnego wyznaczonego wejścia na stadion, raz w miesiącu losujemy nagrody które udałoby się pozyskać od sponsorów/partnerów
Karta by była aktywna i brała w tym udział musiała by zostać zarejestrowana w systemie wraz z adresem E-mail i nr telefonu oraz zgoda marketingowa np 4 wiadomosci reklamowych w miesiącu.
Jest to równiez z biegiem czasu baza do kontaktu klubu z kibicem. Wysłać awizowane składy, informacje o przedsprzedaży biletów albo jak mecz nie wiadomo czy się odbędzie z powodu pogody do bieżących informacji.
Losowo można do ilus osib przed każdym meczem wyslac wiadomość która uprawia do zakupu biletu np za złotówkę, albo wprowadzenia osoby towarzyszącej by przyprowadzic kogoś na żużel itp.
Możliwości mnóstwo skierowanych do kibiców by związać ich z klubem bo mimo wypowiedzi, pochwal, fajnych słów klasyfikuje to jako kurtuazje, a stricte technicznie oceniam że relacja klub-kibice jest po prostu sprzedawca-konsument. W sferze sportu, klubow sportowych powinno to być jednak coś więcej
Piksel dla mnie osobiście sklepik jest też przede wszystkim dużym oknem wystawowym. Dużo osób znam które tam oglądają co kupić i jadą do klubu w wolnej chwili.
Tak samo myślę że sprzedaż bedzie największą w czasie sezonu jak odpowiednio klub poinformuję w czasie meczów że można zamówić gadżet przez internet zamiast stać w tej ogromnej kolejce.
Jedna, dwie akcje ulotkowe o sklepiku i pasuje.
Co do karnetów

Szkoda że nie wykorzystujemy dalej potencjału. Czemu przy rejestracji w sklepie internetowym nie mamy 10% zniżki jeżeli w swoim profilu podamy numrt swojego aktualnego karnetu itp
Dziwię się że nie staramy się dogadać by namówić sponsorów klubu do programu partnerskiego dla karnetowiczow/posiadaczy kart kibica
Może nie jedna firma która teraz sponsorem niechce być od tego by zaczynała.wspolprace z klubem która nic nas nie kosztuje a za jakiś czas nie jeden by stwierdził że fajnie byłoby zostać kims więcej. Bliższym partnerem, podkręcić się w tym towarzystwie itp
Stworzyć kartę kibica która do karnetu dodawana jest za darmo. Bez karnetu kosztuje np 10-20 zł miesięcznie. Karta uprawnia do zniżek u partnerów, na gadżety, darmowego karnetu, osobnego wyznaczonego wejścia na stadion, raz w miesiącu losujemy nagrody które udałoby się pozyskać od sponsorów/partnerów
Karta by była aktywna i brała w tym udział musiała by zostać zarejestrowana w systemie wraz z adresem E-mail i nr telefonu oraz zgoda marketingowa np 4 wiadomosci reklamowych w miesiącu.
Jest to równiez z biegiem czasu baza do kontaktu klubu z kibicem. Wysłać awizowane składy, informacje o przedsprzedaży biletów albo jak mecz nie wiadomo czy się odbędzie z powodu pogody do bieżących informacji.
Losowo można do ilus osib przed każdym meczem wyslac wiadomość która uprawia do zakupu biletu np za złotówkę, albo wprowadzenia osoby towarzyszącej by przyprowadzic kogoś na żużel itp.
Możliwości mnóstwo skierowanych do kibiców by związać ich z klubem bo mimo wypowiedzi, pochwal, fajnych słów klasyfikuje to jako kurtuazje, a stricte technicznie oceniam że relacja klub-kibice jest po prostu sprzedawca-konsument. W sferze sportu, klubow sportowych powinno to być jednak coś więcej
Ostatnio zmieniony przez igła Sob 08 Gru, 2018 12:05, w całości zmieniany 2 razy

PozdROWienia
Igła
:
jak bandyta porywa samolot, to możemy go żądać spowrotem właśnie na zasadzie tej tradycji - to stara tradycja
fajne propozycje igła ale..
jest jedno..
Krzyś sam tego nie ogarnie
pozdro dla kumatych
haha zawsze chciałem tego frazesu użyć
jest jedno..
Krzyś sam tego nie ogarnie

haha zawsze chciałem tego frazesu użyć


jak bandyta porywa samolot, to możemy go żądać spowrotem właśnie na zasadzie tej tradycji - to stara tradycja
:
dopóki będzie taka frekwencja jak ostatnio, nie ma najmniejszych szans na te wszystkie promocje czy zniżki.
:
Niestety. Tylko mało kto rozumie że jak frekwencji nie będzie to już jest za późno. Dwa kroki z tyłu. Bazę trzeba budować na fali, na emocjach kiedy teraz najzwyczajniej w świecie jest z kogo te bazę budować.
Czemu np z inicjatywy i pod patronatem klubu nie powstanie coś w stylu Socios itp
PozdROWienia
Igła
Odpowiedz do tematu
tom06 Real napisał/a: |
dopóki będzie taka frekwencja jak ostatnio, nie ma najmniejszych szans na te wszystkie promocje czy zniżki. |
Niestety. Tylko mało kto rozumie że jak frekwencji nie będzie to już jest za późno. Dwa kroki z tyłu. Bazę trzeba budować na fali, na emocjach kiedy teraz najzwyczajniej w świecie jest z kogo te bazę budować.
Czemu np z inicjatywy i pod patronatem klubu nie powstanie coś w stylu Socios itp

PozdROWienia
Igła