Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

ROW Rybnik
Forum kibiców

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj


Poprzedni temat :: Następny temat
Luźne dyskusje o żużlu
Autor Wiadomość
Easy_Rider 
Junior na wypożyczeniu
Suzuki Intruder



Wiek: 41
Dołączył: 24 Cze 2016
Posty: 435
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: Nie 17 Lut, 2019 17:53   

Slinotok 007 napisał/a:
https://www.youtube.com/watch?v=tctXZeCZ7AM


https://www.youtube.com/watch?v=EA7RVXXq1h8

Tych biegów było wieej ostatnimi latami ale te dwa mi najbardziej zapadły... ;)


Ach to byly czasy....
A jak Holtanski z Gri$zka jezdzili....

No to juz trudna historia.
_________________
------------- ROW Rybnik/ Easy Rider -------------
     
bobikLK 
Szkółkowicz
ROW 1932



Wiek: 36
Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 46
Skąd: Rybnik - Nowiny
Wysłany: Nie 17 Lut, 2019 20:10   

Slinotok 007 napisał/a:
Nie wiem czy w ogóle jest taka możliwość.
Ale co powiecie na to gdyby raz w miesiącu odbywać treningi na torze Śląska Świętochłowice?
Im by to nie zaszkodziło.
Nam też.
Tak mnie znajomy zapytał.


No niestety. Nie ma takiej możliwości i długo nie będzie. Po pierwsze rozpoczął się remont ( z tymże, że już został przerwany), ale wszystko rozkopane. Po drugie bandy już rok temu straciły homologację i dlatego poprzedni sezon szkółka Śląska spędziła na torze w Opolu.
     
Ocet 
Junior



Wiek: 43
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 611
Skąd: s kątowni
Wysłany: Pią 22 Lut, 2019 16:57   

Chopy we Świonach cały czas walczą o żużel, a łatwo nie mają. Jest akcja żeby im trochę pomóc , szczegóły tutaj.

https://www.facebook.com/events/571727743306474/

Pomagamy :)
_________________
Niech będzie pochwalony Jarosław, zawsze dziewica.
     
Slinotok 007 
Ekstraligowiec



Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 4002
Skąd: Kilinskiego-Pieknie
Wysłany: Pią 22 Lut, 2019 21:47   

Na prezentacji Wlokniarza ponad 7 tysiące kibiców.
Uważam że możliwości mamy podobne.
Gdzie tkwi problem...?
Na pewno nie w Zenku😋😎
     
Fabregas 
Senior



Wiek: 28
Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 1969
Skąd: Rybnik
Wysłany: Pią 22 Lut, 2019 21:48   

A stykło to zrobić choćby w teatrze i każdy chętny by sie załapał ;)
_________________
*ROW RYBNIK*
     
alvares 
Senior



Wiek: 30
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 1639
Skąd: Tychy
Wysłany: Pią 22 Lut, 2019 22:31   

Ślinka, w hali w Boguszowicach nie zmiescisz tylu osob.
     
Slinotok 007 
Ekstraligowiec



Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 4002
Skąd: Kilinskiego-Pieknie
Wysłany: Pią 22 Lut, 2019 23:24   

Ale na rynku juz tak ;)
Nie o to mi chodzi.

Czestochowa trzy lata temu była na dnie.
I zobaczcie jak mozna szybko sie odbudowac.
A dodatkowo tamtejszy Raków od dawna duzo bardziej dzielnie sobie radzi niz kopiący w skóre kopacze z Rybnika.

Przykro i ,ze tak niesympatyccznie wypowiadam sie o tym co dzieje sie w klubie.
Nikogo to bardziej nie boli niz mnie.
Ale co tu pozytywnego napisac...?

To ze sie klub odbudował i dostaje pieniadze z miasta jedne z najwiekszych w Polsce było juz 6 lat temu !!!!
Ze utrzymalismy Kacpra?
On sie sam utrzymał w 1 lidze słabą koncówka ubiegłego sezonu.

Poczekam do prezentacji na której Mrozek ogłosi sponsora tutularnego który ma byc z nami od 6 juz lat i który nie przyjdzie jak sam powiedział za mniej niz 500 tys.
I na Hancocka którego zastapi ...Morris.

A Alvares odkupi ciemne oklurary Prezesa by sie przemykac incognito ;)
Bez spiny,serio....ja tez w tym samym dniu o Hancocku sie dowiedziałem ale jak wiem..temat umarł.
     
z 
Junior



Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 747
Skąd: stąd
Wysłany: Pią 22 Lut, 2019 23:51   

Cytat:
I na Hancocka którego zastapi ...Morris.



Wg Przeglądu Morris odrzucił ofertę Rybnika
     
igła 
Grand Prix Rider



Wiek: 29
Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 5053
Skąd: Rybnik
Wysłany: Sob 23 Lut, 2019 00:08   

Slinotok 007 napisał/a:
Ze utrzymalismy Kacpra?
On sie sam utrzymał w 1 lidze słabą koncówka ubiegłego sezonu.


:lol: :lol: :lol: proszę cię

Synek gdyby chciał to jest za 2x większą kasę w którymś klubie z eligi
_________________

PozdROWienia
Igła
Ostatnio zmieniony przez igła Sob 23 Lut, 2019 00:09, w całości zmieniany 1 raz  
     
Piksiński 
Ekstraligowiec



Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 4398
Skąd: Rybnik
Wysłany: Sob 23 Lut, 2019 00:47   

Slinotok 007 napisał/a:
Ze utrzymalismy Kacpra?
On sie sam utrzymał w 1 lidze słabą koncówka ubiegłego sezonu.


Proszę cię - albo nie pij - albo spójrz realnie na świat. Bo już w skrajności w skrajność lecisz :roll: A raczej nie podoba Ci się już dosłownie wszystko... Kacper załapał by się do każdego ekstraligowego klubu!! Do każdgo !!

Slinotok 007 napisał/a:
ja tez w tym samym dniu o Hancocku sie dowiedziałem ale jak wiem..temat umarł.


Bla bla ;) Twoje info i Twoje zakłady ... Dariusz OStafiński to powinień być Twój przyjaciel. Razem z 1.89 pkt Griszy :D

Jak to napisałeś ... bez spiny...
_________________
...Bądź co bądź sobą niech Twoja osoba będzie ozdobą.....
     
Slinotok 007 
Ekstraligowiec



Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 4002
Skąd: Kilinskiego-Pieknie
Wysłany: Sob 23 Lut, 2019 01:07   

Piksiński juz jakis czas czas temu napisałem ,że twojemu bełkotowi nie bede odpowiadał.

Nikt tak jak ty nie bronił Łaguty i nie wyśmiewał tych którzy twierdzili inaczej.

Jakbym ja tak pisał o Łagucie jak ty go broniłeś to bym zamilkł lub przynajmniej przeprosił
Wyszedłes na GŁUPCA i śmiesz kogos pouczać?
Tyle zostało z tego twojego wyśmiewania. I ktos tu wali prywaty??
I tak Cie dupsko szczypie...

Ty masz tyle honoru w sobie jak ten Ruski !

Bez honoru i zwykłej ogłady.Idealnie wpisałes sie w wizerunek swojego rosyjskiego bohatera.
Którego teraz oczeraniasz a przeciez powinienes bronic.
Bo inni mieli czelność prawo uwazać inaczej

I juz SERIO ostatni raz Ci odpowiadam bo zamiast pisać o żuzlu na forum piszesz o Ślinotoku.
I mam na serio pełna dupe czytac jak piksinski pisze ślinka lub Slinotok.
Napisz cos o zuzlu.
To forum ŻUZLOWE nie Slinotokowe !

Z jednej strony mnie to bawi a z drugiej martwi ,że nie masz wiecej do powiedzenia o żuzlu niz Ja :D ...
Jutro sie obudze a na forum piksiński znowu napisze cos o mnie :lol: :lol: Imilion cytatów wyrwanych z kontekstu. I ani słowa o ŻUZLU :oops:

A Igła Tobie odpowiem na priv.Bo Kacper jest Nasz. Ale ...Co tam.
Podyskutowac o żuzlu i sprawdzac co wiemy zawsze mozna ;)

ps.Przepraszam za język ale co zrobisz jak sie koleś zauroczył a ja odtrąciłem jego zaloty... :-P
Ostatnio zmieniony przez Slinotok 007 Sob 23 Lut, 2019 01:55, w całości zmieniany 6 razy  
     
Slinotok 007 
Ekstraligowiec



Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 4002
Skąd: Kilinskiego-Pieknie
Wysłany: Sob 23 Lut, 2019 01:49   

AAAA

Czy cos obrazliwego napisałem o Kacprze..?
Choćby złego ?
Ot przemyslenia.
Mam go w ulubionych i kibicowałem jak mu nie szło.I dalej kibicuje.

Ja wierze ,że jestescie ludzmi honoru .
I kochacie swoich wychowanków.
I myslicie tylko o tym co najlepsze dla ich dobra :roll:
I ,że nie skonczy sie jak z Szombierskim którego kilku z was tu broniło jak lwy a na końcu jak dał dupy doszczętnie to pouciekali jak hieny i zapomnieli jak sie nazywali.
Było inaczej ? :roll:
Nikt Rafała juz nie bronił.
A podobno do upadłego sie walczy.
Nie dla wszystkich.
     
Easy_Rider 
Junior na wypożyczeniu
Suzuki Intruder



Wiek: 41
Dołączył: 24 Cze 2016
Posty: 435
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: Sob 23 Lut, 2019 07:33   

Slinka Ty z Pikselem to jak stare dobre małżeństwo z duzym przebiegiem ;D
_________________
------------- ROW Rybnik/ Easy Rider -------------
     
Slinotok 007 
Ekstraligowiec



Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 4002
Skąd: Kilinskiego-Pieknie
Wysłany: Sob 23 Lut, 2019 08:13   

Naprawdę tak nisko upadłem ?
     
Goraw 
Junior



Wiek: 28
Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 959
Skąd: wziąć zawodników ?
Wysłany: Sob 23 Lut, 2019 08:17   

Fabregas napisał/a:
A stykło to zrobić choćby w teatrze i każdy chętny by sie załapał ;)

Teatr mieści ledwie 625 miejsc siedzących :P

Slinotok 007
kiedyś byłeś chociaż zabawny .
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu


Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM