Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

ROW Rybnik
Forum kibiców

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj


Poprzedni temat :: Następny temat
Świat polityki i bieżące wydarzenia
Autor Wiadomość
ADAM_J 
Mistrz Świata
i nie tylko :D



Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 11463
Skąd: wziąć meldonium?
Wysłany: Pią 15 Sie, 2008 19:16   Odp: Świat polityki i bieżące wydarzenia

kij z tuskami czytaj to
http://tech.wp.pl/kat,100...ml?ticaid=166ec

Cytat:
. W sprzyjających warunkach skuteczny zasięg dochodzi do 20 kilometrów, co sprawia, że samolot może nie być widoczny dla zaatakowanych, zwłaszcza nocą. Dzięki niezwykłej precyzji celowania można na przykład uszkodzić oponę w samochodzie nielubianej osoby.
_________________

jak bandyta porywa samolot, to możemy go żądać spowrotem właśnie na zasadzie tej tradycji - to stara tradycja
 
 
igła 
Grand Prix Rider



Wiek: 28
Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 5023
Skąd: Rybnik
Wysłany: Pią 15 Sie, 2008 19:17   Odp: Świat polityki i bieżące wydarzenia

Piksiński napisał/a:

http://wiadomosci.onet.pl/1808180,453,item.html





no i co z tego?
_________________

PozdROWienia
Igła
 
Piksiński 
Ekstraligowiec



Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 4261
Skąd: Rybnik
Wysłany: Pią 15 Sie, 2008 21:40   Odp: Świat polityki i bieżące wydarzenia

duzo z tego...Ty sie przekonasz ile kosztuje jazda młodej pary kiedy przyjdzie na ciebie pora :D
Zasponsorował ci rzad cokolwiek??

No i widac jak to widzimy ;) No i co z tego ze komus cos sponsorujemy :D .......

Fajnie ze jest jak jest :D ...
A mnie wkurwia takie cos...niech maja limuzyny itd ale do własnych celów...nie obchodzi mnie syn premiera.....Niech ma 30 zon ale co do tego maja limuzyny rzadowe?? Ludzie .....

Jest tak samo normlanym człowiekiem jak ja i pozostali...A ja nie dostałem limuzyny ja se zapłaciłem... Moze wyliczymy Lepperowi?? Tak nas bolało...A przeciez "co z tego"
_________________
...Bądź co bądź sobą niech Twoja osoba będzie ozdobą.....
 
igła 
Grand Prix Rider



Wiek: 28
Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 5023
Skąd: Rybnik
Wysłany: Pią 15 Sie, 2008 22:09   Odp: Świat polityki i bieżące wydarzenia

Cytat:
Pan młody wraz z rodzicami wjechał na dziedziniec kościoła rządową limuzyną z przyciemnianymi szybami.




A czym Premier RP miał pojechać? Może jeszcze bez BORu miał jechać bo po co. To jest tak jakby sam tym autem pojechał do tego kościoła gdzie i tak musiał jechać co wykorzystali młodzi bo auto ładne i reprezentatywne. co w tym złego? tak czy siak tym autem wraz z asystą BORu premier by tam jechał. więc o co sapiesz?:D
_________________

PozdROWienia
Igła
 
theemperor 
Junior


Wiek: 32
Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 727
Skąd: Rybnik
Wysłany: Pią 15 Sie, 2008 22:14   Odp: Świat polityki i bieżące wydarzenia

Pikus, Igla ma racje... to nie jest normalny obywatel. To jednak Premier i rodzina premiera. Zawsze sam mozesz wstapic/zalozyc swoja partie :D I tez sie tak bedziesz wozic;)
 
igła 
Grand Prix Rider



Wiek: 28
Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 5023
Skąd: Rybnik
Wysłany: Pią 15 Sie, 2008 22:15   Odp: Świat polityki i bieżące wydarzenia

rozumiem gdyby jeszcze osobne dodatkowe auto rzadowe wiozlo parę młodą, a tak? bez przesady.
_________________

PozdROWienia
Igła
 
owen
[Usunięty]

Wysłany: Śro 20 Sie, 2008 20:06   Odp: Świat polityki i bieżące wydarzenia

http://wiadomosci.gazeta....w_Madrycie.html

Z calym szacunkiem, ja rozumiem ze to byl tragiczny wypadek oraz katastrofa zbiorowa i przykro mi ze Ci ludzie zgineli. Ale k**** tyle samo ludzi ginie w Polsce na drogach w ciagu tygodnia i o tym jest cisza.

Tak samo jak z "awaria" w elektrowni jadrowej - fajny medialny temat, szczegolnie dla dyletenatow i "znawcow", ktorzy mowia o tym nie majac pojecia co sie stalo i co sie dzieje w konwencjonalnych elektrowniach.
 
kaniakaniowski 
Senior


Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 1614
Skąd: Rybnik
Wysłany: Sob 23 Sie, 2008 09:37   Odp: Świat polityki i bieżące wydarzenia

Czy widzieliście ostatnio pierwszego buraka III RP ?? Chodzi o sprawę podpisania umowy o tarczy. Oczy Świata zwrócone na Polskę a prezydent się śmieje gdy przemawia premier. Żałość, smutek i ciemnogród. Żeby w takiej chwili człowiek, który reprezentuje cały naród zachowywał się jak zwykły buc dla którego prywatne wycieczki są ważniejsze. Ja ciągle mam nadzieję, że ta garstka ludzi która go popiera w końcu zmądrzeje.

pozdrówka
 
Kuczer 
II ligowiec



Wiek: 28
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 2956
Skąd: Rybnik / Wrocław
Wysłany: Sob 23 Sie, 2008 10:20   Odp: Świat polityki i bieżące wydarzenia

Stwierdził, że śmiał się z jego angielskiego :D :]
 
kaniakaniowski 
Senior


Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 1614
Skąd: Rybnik
Wysłany: Sob 23 Sie, 2008 10:53   Odp: Świat polityki i bieżące wydarzenia

Dobrze, że nie zabrał głosu w sprawie zawiasów dla naszych piłkarzy bo by rzekł: "Benhauer zawiesił Borubara". I on ma czelność się naśmiewać ??? ??? ;D
 
niedźwiedź 
Ekstraligowiec



Wiek: 32
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 4334
Skąd: inąd.
Wysłany: Sob 23 Sie, 2008 14:30   Odp: Świat polityki i bieżące wydarzenia

Może premier Tusk nie mówi perfekcyjnie po angielsku, ale za to potrafi choć poprawnie wysławiać się w rodzimym języku. ;]

Małość, małość i słoma w butach niby inteligenta. Bezczelność..


PozdROW,
dźwiedź
_________________
Nie pomalujesz, to je amelinium!
 
ADAM_J 
Mistrz Świata
i nie tylko :D



Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 11463
Skąd: wziąć meldonium?
Wysłany: Sob 23 Sie, 2008 19:47   Odp: Świat polityki i bieżące wydarzenia

to są ciule a o ciulach sie nie dyskutuje :D
_________________

jak bandyta porywa samolot, to możemy go żądać spowrotem właśnie na zasadzie tej tradycji - to stara tradycja
 
 
Goraw 
Junior



Wiek: 28
Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 912
Skąd: wziąć zawodników ?
Wysłany: Śro 27 Sie, 2008 14:57   Odp: Świat polityki i bieżące wydarzenia

http://wiadomosci.onet.pl...ie_lokalne.html
bomba w Raciborzu
 
ADAM_J 
Mistrz Świata
i nie tylko :D



Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 11463
Skąd: wziąć meldonium?
Wysłany: Pon 01 Wrz, 2008 09:28   Odp: Świat polityki i bieżące wydarzenia

http://www.pardon.pl/arty...dzic_do_kopalni

czytajcie to ;D
_________________

jak bandyta porywa samolot, to możemy go żądać spowrotem właśnie na zasadzie tej tradycji - to stara tradycja
 
 
Robson 
II ligowiec


Wiek: 26
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 2390
Skąd: Rybnik
Wysłany: Pon 01 Wrz, 2008 16:04   Odp: Świat polityki i bieżące wydarzenia

ADAM_J napisał/a:

http://www.pardon.pl/arty...dzic_do_kopalni

czytajcie to ;D


tylko tyle ::)
_________________
(__\=oooo=/__)
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu


Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM