Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

ROW Rybnik
Forum kibiców

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj


Poprzedni temat :: Następny temat
02.09.2018 Start Gniezno vs KS ROW Rybnik
Autor Wiadomość
DonKamillo 
I ligowiec


Wiek: 23
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 3157
Skąd: Rybnik
Wysłany: Śro 29 Sie, 2018 09:47   02.09.2018 Start Gniezno vs KS ROW Rybnik

Jeszcze tylko parę dni pozostało do pierwszego półfinałowego starcia z Gnieźnieńskim Startem, beniaminkiem, który przed sezonem był przez wielu wskazywany jako drużyna, która powalczy raczej o miejsca w dolnych rejonach tabeli. Rzeczywistość jednak zweryfikowała siłę tej drużyny. Niepokonani u siebie (najbliżej był oczywiście ROW :D ), remis w Łodzi, wygrana w Pile, to wszystko pokazuje, że nie jest to drużyna jednego toru i musimy podejść do tego wyjazdu maksymalnie skoncentrowani, bo powtórka 68:22 na naszym torze będzie raczej ciężka do zrealizowania. ;-)

Gdyby nie kontuzja naszej perełki to o wynik półfinału byłbym raczej spokojny. Tak to niestety ta pewność trochę spadła, ale nadal jesteśmy faworytami tego spotkania. Po wielu miesiącach wydawało się, że wszystko zaczyna się zazębiać, skład się wykrystalizował, każdy zaczął jechać to co powinien i brakowało dziur. Po stracie Dana jest ogromna dziura pod numerem 10 i pytanie kto ją zastąpi? Ze słów Prezesa wynika, że Cook albo Karpov. Zobaczymy, Karpov z tego co pamiętam zawsze dobrze się tam czuł, chociaż w tym sezonie to starty nawet nawet, ale go tam mijano niemiłosiernie z tego co pamiętam. Tak czy siak do końca sezonu jedziemy tym co mamy. Kacper niech punktuje tak jak ostatnio w Gnieźnie, Andrzejek i Troy podtrzymają formę, a powinno być okej. Zastanawia mnie próba toru. Tutaj trzeba wysłać seniora i juniora? Czy można 2 seniorów? Bo widać, że Kacper jak nie ma tej próby to ten 1 bieg tak średnio :P Może to przypadek, nie wiem.

Ze słów menadżera Startu wynika, że jedna zmiana jest pewna, za Nillsona pojedzie Krcmar. Możliwa też jest wymiana Nowak-Jabłoński. Kto by pomyślał przed sezonem, że takie nazwiska będą wyprzedzać naszych :roll: W piątek generalny trening w Gnieźnie, mają oddać wszystkie silniki do serwisu, ogólnie widać, że mobilizacja ogromna.

Już nie raz to pisałem, jechać z taką pasją, zębem i zaangażowaniem jak Duńczycy Wybrzeża w Lublinie, (albo Kacper w Gnieźnie) a nikt nam nie podskoczy. Być pewnym swoich umiejętności, myśleć na I łuku, jak trzeba to wywozić, blokować. Jednym słowem wyszarpać ten awans! ;-)
     
Maveral 
Senior



Dołączył: 31 Paź 2014
Posty: 1614
Skąd: Radlin
Wysłany: Śro 29 Sie, 2018 10:12   

Mecz o spokojną głowę przed rewanżem :) Jeśli dobijemy tam do 40, to powinniśmy luzem stratę odrobić u siebie. Gniezno, jak to Gniezno - zrobić im tor pod koło i jest po nich. Zresztą, nieprzypadkowo zbierali w otatnich latach sromotne baty w Rybniku.

DonKamillo napisał/a:
Rzeczywistość jednak zweryfikowała siłę tej drużyny. Niepokonani u siebie (najbliżej był oczywiście ROW ), remis w Łodzi, wygrana w Pile, to wszystko pokazuje, że nie jest to drużyna jednego toru

Moim zdaniem to jest drużyna jednego typu nawierzchni - twardej. W Pile trafili na twardą nawierzchnię + rozbitego długami przeciwnika, w Łodzi trafili na twardą nawierzchnię + Orła jadącego pierwszy raz na swoim torze, więc się Łódź z ustawieniami pogubiła. U siebie powygrywali dzięki swojemu betonowi, ale zauważ, że z mocniejszymi rywalami ledwie dawali radę (Wybrzeże 46:44, ROW 45:44, Lublin 47:43).

DonKamillo napisał/a:
powtórka 68:22 na naszym torze będzie raczej ciężka do zrealizowania.

Trzeba mieć szacunek do przeciwnika, tym bardziej, że chłopaki z Gniezna jadą bardzo ambitnie, ale moim zdaniem nie ma się ich co bać. Tam możemy przegrać nieznacznie, u nas ich rozjedziemy 20+ punktami ;)

DonKamillo napisał/a:
Gdyby nie kontuzja naszej perełki to o wynik półfinału byłbym raczej spokojny.

Mecz i rewanż z Gnieznem w rundzie zasadniczej jechaliśmy bez Dana, a jak się skończyło wszyscy wiemy ;)

DonKamillo napisał/a:
Po stracie Dana jest ogromna dziura pod numerem 10 i pytanie kto ją zastąpi? Ze słów Prezesa wynika, że Cook albo Karpov.


Sądzę, że u siebie pojedziemy z Cookiem, bo on lubi jak jest pod koło, a tak na pewno będzie. Co do wyjazdu, to raczej stawiałbym na Karpova.

DonKamillo napisał/a:
Zastanawia mnie próba toru. Tutaj trzeba wysłać seniora i juniora?

Można dwóch seniorów i chyba też dwóch juniorów.

DonKamillo napisał/a:
W piątek generalny trening w Gnieźnie, mają oddać wszystkie silniki do serwisu, ogólnie widać, że mobilizacja ogromna.

Co chyba nikogo nie dziwi. Każda ekipa pewnie odda silniki do serwisu przed PO i wszędzie jest mobilizacja :) U nas też trening generalny w piątek.
_________________
"Koty. Myślę, że poprzez te stworzenia wszechświat próbuje nam powiedzieć, abyśmy nie traktowali siebie zbyt serio" ;)
Ostatnio zmieniony przez Maveral Śro 29 Sie, 2018 10:14, w całości zmieniany 2 razy  
     
z 
Junior



Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 688
Skąd: stąd
Wysłany: Śro 29 Sie, 2018 12:51   

Nie wydaje mi sie aby Gniezno chcialo walczyc o ekstralige. Byli tam kilka lat temu i dopiero teraz wychodzą z dlugow. Mecz traktuje jako sparing przed dwumeczem z Lublinem.
     
DonKamillo 
I ligowiec


Wiek: 23
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 3157
Skąd: Rybnik
Wysłany: Śro 29 Sie, 2018 12:58   

Cytat:
Nie wydaje mi sie aby Gniezno chcialo walczyc o ekstralige.


Ale wygranie półfinału gwarantuje wejście do finału, a nie ekstraligę ;)
     
z 
Junior



Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 688
Skąd: stąd
Wysłany: Śro 29 Sie, 2018 13:01   

I dodatkowe koszta. Mecze finalowe i baraze
     
DonKamillo 
I ligowiec


Wiek: 23
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 3157
Skąd: Rybnik
Wysłany: Śro 29 Sie, 2018 13:12   

Jestem pewny, że na finale dużo więcej zarobią.

Zresztą 3 lata temu Ostrów też miał mieć długi, nie pchać się do Eligi, odpuszczać półfinał i wiemy jak się to skończyło
Ostatnio zmieniony przez DonKamillo Śro 29 Sie, 2018 13:14, w całości zmieniany 1 raz  
     
duri 
Junior
ROW



Wiek: 29
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 723
Skąd: ty se nazywosz?
Wysłany: Śro 29 Sie, 2018 13:13   

z napisał/a:
I dodatkowe koszta. Mecze finalowe i baraze


Zawodnicy se odpuszczą kasę? Powiedzą pierdo**** nie jedziemy żeby klub miał więcej kasy? Rusz głową...
_________________
Mam wyebane
     
grabuss 
Senior



Wiek: 33
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 1473
Skąd: Z końca świata/Praga
Wysłany: Śro 29 Sie, 2018 14:32   

Wyjeżdżam na wakacje :-/ będzie ten mecz w tv? polsat czy eleven?
     
Fabregas 
Senior



Wiek: 28
Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 1948
Skąd: Rybnik
Wysłany: Śro 29 Sie, 2018 14:41   

A ja będe na wakacjach jak mecz będzie u nas... mogli zająć trzecie miejsce :/ :P
_________________
*ROW RYBNIK*
     
slawek323 
Szkółkowicz


Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 44
Skąd: Rybnik
Wysłany: Śro 29 Sie, 2018 14:41   

Z tego co wiem, transmisja będzie prowadzona przez Polsat Sport 14:30.
     
z 
Junior



Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 688
Skąd: stąd
Wysłany: Śro 29 Sie, 2018 15:03   

duri napisał/a:
z napisał/a:
I dodatkowe koszta. Mecze finalowe i baraze


Zawodnicy se odpuszczą kasę? Powiedzą pierdo**** nie jedziemy żeby klub miał więcej kasy? Rusz głową...


Moga jechac a potem tej kasy nie zobaczą. Ulamek do dzisiaj nie zobaczyl pieniedzy z Gniezna. Widac ze w niektorych osrodkach zaczeli myslec. Tarnow juz tez zapowiedzial ze w przyszlym roku nie bedzie walczyl o ekstralige.
     
mustapha 
Ekstraligowiec



Wiek: 42
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 4440
Skąd: ze starych stron...
Wysłany: Śro 29 Sie, 2018 19:00   

Finał to komplet na trybunach, szczegolnie, jesli pojadą pierwszy mecz u siebie.
Baraż z ZG to kolejny komplet.
W finale i barazu, to oni moga odpuszczac na wyjazdach, dostawac tam ĺomot i nie awansowac, ale nie sądzę, by odpuścili półfinaĺy
_________________
-Dam radę. -A jak nie? -Dam. -A jak nie? -Dam. -A jak upadnę? -To się podniosę. -A jak się nie podniosę? -To sobie poleżę.
[J.Walkiewicz]
     
Piksiński 
Ekstraligowiec



Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 4290
Skąd: Rybnik
Wysłany: Śro 29 Sie, 2018 19:42   

Patrząc na to co już przy ewentualnym awansie "daje" elipa - nie ma ekipy która by nie chciała tego awansu. Przestańcie takie kocopoły wypisywać :)

Jeźdzmy swoje - wygrajmy najlepiej w tym Gnieźnie, żeby ze spokojniejszą głową jechać rewanż. O fianale będzie czas myśleć :)
_________________
...Bądź co bądź sobą niech Twoja osoba będzie ozdobą.....
     
z 
Junior



Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 688
Skąd: stąd
Wysłany: Śro 29 Sie, 2018 19:49   

Z tego tez powodu zmienili zasady i 1 mecz barażowy rozgrywany jest na torze drużyny ekstraligowej. Widzę ten komplet na trybunach gdy drużyna dostanie do 30. Po drugie nie słyszałem jeszcze o drużynie, która z wpływów meczowych opłaciłaby wszelkie koszta związane z organizacją meczu, zawsze się dokłada. Po prostu zakładam, że w Gnieźnie nie ma warunków aby w razie ewentualnego awansu stworzyć zespół, który potrafił się utrzymać w ekstralidze. Nawet po awansie do Nice PLŻ jadą praktycznie tym samym składem, który wywalczył awans. Celem zarządu było utrzymanie się w Nice PLŻ i plan ten został wykonany.
     
z 
Junior



Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 688
Skąd: stąd
Wysłany: Śro 29 Sie, 2018 20:04   

Piksiński napisał/a:
Patrząc na to co już przy ewentualnym awansie "daje" elipa - nie ma ekipy która by nie chciała tego awansu. Przestańcie takie kocopoły wypisywać :)


Gniezno już raz na tej ekstralidze się przejechało. Tarnów też za wszelką cenę nie chce tam wracać. Żeby jeździć w ekstralidze trzeba mieć na to nieporównywalne większe pieniądze niż na drużynę top 4 w Nice. Nie każdy ośrodek może sobie na to pozwolić
Ostatnio zmieniony przez z Śro 29 Sie, 2018 20:05, w całości zmieniany 1 raz  
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu


Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM